Revolution säljes + stort dekotillbehör

Ja nu har jag efter mycket tänkande bestämt mig för att sälja min kära Revolution från quickutz. revolutionen är i toppen skick men stansplattan kan behöva bytas inom snar framtid stansar fortfarande perfekt men är lite repig efter allt stansande. ett stort tillbehörsset får du med på köpet till ett inköpsvärde av 240 kr. och känner jag mig själv rätt så kommer jag att lägga till saker i detta under tiden som försäljningen pågår!

jag hade tänkt mig 1000 kr inklusive frakt.  är du intresserad så hör av dig till mig så kommer vi överens!

malin: [email protected]
telefon 0735881724



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handgjort Av Malin

Massor av inspiration från lilla mig till dig

RSS 2.0